Alice uit Wonderland


          ---Alice uit Wonderland, nu terechtgekomen in het slettenparadijs---

Who the fuck is Alice??
Ja Sander daar sta je even te kijken. Geen sexy foto maar een plaatje van mij net voordat ik het konijnenhol in kroop.Ik houd van buitenseks en ben gek op dieren. Waar houd jij van? Liefs Alice.

Een man die van de natuur houdt zou fijn zijn.
Hallo. Ik houd van dieren en de natuur, en ik loop graag buiten met mijn honden. Als jij dat ook fijn vindt, is dat extra leuk. Dan maak ik graag met je kennis. Liefs Alice.
Antwoord Sander: Lieve Alice, het lijkt me heerlijk om samen met jou en je honden te wandelen.Stuur je me nog een echte foto of moet ik het voorlopig hier mee doen? Liefs Sander.
Ik heb een proefpersoon nodig!
Want ik moet voor mijn opleiding de mond op mond beademing oefenen. Dat kan ik op mijn oefenop doen natuurlijk, maar als je het goed vindt dat ik die op jou oefen, vind ik dat veel leuker! Hoor ik het van je? Sophia.
Goedenavond!
Zit jij ook alleen te sippen op deze vrijdagavond? Ik zag dat jij vlak bij mij woont, in Emmen. Wil je misschien nog gezellig een afzakkertje komen nemen bij mij? Ik heb wel wat lekkers hier hoor!
De Bokma staat koud!
En ik heb niet alleen de Bokma koud staan, maar ook de witte wijn en het bier! Dus je hebt echt geen reden meer om nou dat afzakkertje niet alsnog te komen drinken, hoor 'buurman'. Ja, je woont hier vlakbij, vermoed ik. In Emmen. Toch? Kus Sophia
Ik durf het bijna niet te vragen , maar..
Kom je nou nog een keer 's avonds een afzakkertje halen, of niet, buurman?
Want ik heb je nu al een paar keer uitgenodigd, maar je zegt geen boeh en je zegt geen bah, je zegt geen nee, maar ook geen ja.Het is alweer begin december. En ik zit maar te wachten.
 Dat is niet eerlijk, hoor....Heb je mijn berichtjes wel gelezen?? Kus Sophia.
Antwoord Sander:Wie het langste wacht, wordt heerlijk verkracht. Gr. Sinterklaas.
Jij wilt neuken?
Jij wilt neuken toch? Nou, ik zoek een neukmaatje, niets meer en niets minder.
Ik wil iemand als jij tussen mijn lakens, ik wil het samen speciaal en spannend en gezellig maken. Is dit iets waartoe ik jou zou kunnen gaan overhalen? Ik verlang er in ieder geval al naar.xxjes
Hallo Sander

Zal ik jou een geheim vertellen?
Ik zit vaak voor mijn spiegel en dan ga ik met mijn borsten spelen of ik doe mijn benen uit elkaar en dan duw ik mijn dildo in mijn kut. Ik vind dat echt supergeil om te zien.

Mag ik dat eens doen als ik tegenover jou zit?
Ik wil er achter komen of het echt zo'n geil gezicht is en dat jij klaarkomt terwijl ik met mijzelf aan het spelen ben. Daarna gaan wij uiteraard seks hebben en dan wil ik het liefst neuken in allerlei geile standjes.Wanneer heb jij tijd?Ik woon vlakbij dus zeg het maar.Dikke kus.
Ben je zo geschrokken van mijn berichtje?

Hoeft niet hoor, ik zeg alleen wat ik geil zou vinden, maar ik kan me ook makkelijk aan jou aanpassen! Als ik weet wat jij wilt, dan pas ik me wel aan ik vind toch alles geil haha

Wel of geen tijd?
Maar heb je vandaag wel of geen tijd voor me? Natte, dikke kus.
Antwoord Sander:Lekkere foto hoor!!!Zo’n grote dildo vergt wel enige oefening denk ik.Nee, geschrokken ben ik zeker niet.Ben wel bang dat jouw kutje niet zo strak meer is.
Wat moet ik doen?
Wat zou ik allemaal moeten doen om jou snel eens lekker bij me te krijgen Sander ?
Ga jij mij ook zeggen dat je niet afspreekt, of denk je ik wil het wel eens proberen?

Laten we niet moeilijk doen, we spreken af en hebben sex en vinden we het achteraf niks dan weten we dat ook! Ja toch?
Hoi Sander,
Wat leuk eindelijk eens een man te vinden die mij wel kan raken. Ik ben razend benieuwd of het een idee is om eens kennis te maken. Tenslotte hebben we dezelfde voorkeuren.
Heb jij eventueel tijd en zin om even te babbelen?Liefs Merel.
Ik kan nog wel even wachten hoor
Ik kan wel nog langer wachten maar ik vraag me af of ik er wel wat mee ga opschieten? Ik denk dat jij helemaal geen behoefte aan me hebt of heb ik het mis en kom jij nu met een geil voorstel? Laat me gelijk weten wanneer je kan, dan weet ik ook waar ik rekening mee moet houden toch?
Of durf je niet? Liefs Merel.
Antwoord Sander: Dag Merel, bedankt voor je berichtje.Jammer dat er geen foto bij was.Ik vroeg me wel af hoe ik jou kon raken, terwijl ik helemaal niet heb geschoten.Maar misschien vat ik dat te letterlijk op.Maar ik heb jou toch ook geen foto gestuurd?? Ja nu begrijp ik pas dat we dezelfde voorkeuren hebben.Voor dat geile voorstel zal je mij eerst moeten raken. Dus schiet maar uit je pantoffel, slipje of wat je aan hebt en tref mij in mijn lustige hart.
Hoi hoi Sander.

Ik ben een weddenschap aangegaan met mijn vriendin.
Ik heb gezegd dat het mij lukt om een wildvreemde man binnen een week in mijn bed te krijgen.
Als bewijs moet ik haar een foto sturen waarop te zien is dat er een pik in mijn mond zit. 
Dus mijn gezicht en jouw pik moeten op de foto, jouw gezicht niet.
Help jij mij om die weddenschap te winnen Sander?

Ik woon ook in Zwolle.Alleen reageren als jij binnen een week kan want anders heb ik sowieso verloren.Please, help mij xxxx, please??
Hoi Sander
Hoi, hier ben ik alweer en ik zou niet zoveel haast hebben als ik geen zin had in een lekkere geile wip! Dat heb ik wel en ik kan echt niet meer wachten, wat kunnen we doen? Afspreken of kunnen wij samen nu niks?
Antwoord Sander: Hoi, hoi,hoi please of heet je anders? Spannende foto hoor en leuk dat je zo dichtbij woont. Wat die weddenschap betreft oké, maar wel zachtjes praten want mijn jongeheer wil nooit op de foto en zeker niet met een wildvreemde mond.
Ik laat me niet gek maken
 Ik ga me niet nog gekker maken, ik wil weten of ik sex met jou kan hebben of niet? Waarom wordt er altijd zo moeilijk gedaan? Sex is toch lekker, maar het lijkt af en toe wel of de doodstraf erop staat als je het eenmalig doet! Zo voelt het voor mij niet, en voor jou hoop ik ook niet?
Antwoord Sander:Nee hoor, ik heb nooit het gevoel gehad dat ik de doodstraf zou kunnen ontlopen door meermalig seks te hebben of is dat niet helemaal wat je bedoelt?
Hai Sander,
Heb jij een paar minuten van jouw tijd? Dan kunnen we eens bekijken of wij bij elkaar passen. Of jij en ik het stel van de eeuw zijn en of wij het samen kunnen gaan doen.Wat is jouw gedachte?

Liefs van een jonge vrije vogel.
Antwoord Sander: Jammer dat je als jonge vrije vogel al opgesloten zit in het duale denken.Het stel van de eeuw, wat bedoel je daarmee?? Een soort van Bonny en Clide??Of iets veel ergers? Leuke foto hoor, maar je bent wel erg mager.
Hé Sander
59 en 52 is ideaal maar nog idealer is dat wij beiden rondom Zwolle wonen! Beiden dol zijn op seks en zo te zien dezelfde spannende voorkeuren hebben. Gaan wij er zo snel mogelijk iets mee doen? Ik wacht al zo lang op een goede beurt.xxjes
Antwoord Sander: Dat je al zo lang wacht op een goede beurt kan ik me indenken.Nou meer inzien, of liever gezegd gewoon zien, als je naar jouw foto kijkt.Heb je een pruik op??
Hoi hoi Sander,
Wat enorm tof te zien dat jij praktisch om de hoek woont, wie had dat nu verwacht? Ik eerlijk gezegd niet echt. Ik ben Maira en zoek via deze weg een discreet seksvriendje. Iemand waar ik regelmatig eens kan afspreken. Jij hebt wel wat geile voorkeuren die ik ook wil uitproberen. Zin en tijd?Jouw leeftijd is geen probleem.knuffel.
Antwoord Sander: Wat denk je nou in godsnaam, ik ben geen pedofiel!!!!
Dag Sander,
Een goedendag Sander. Ik kan hier wel over koetjes en kalfjes gaan praten en een heel levensverhaal gaan bespreken maar ik zoek eigenlijk gewoon een snelle seks date.
Sta jij hiervoor open, houd jij van normale seks met veel oraal, standjes en speeltjes aarzel dan niet en stuur maar eventjes een reactie.
Hoe gaan we het doen?
Hoe kunnen we het allemaal wel snel laten gebeuren? Is het niet fijn als we er beide nu uithalen wat erin zit? Stel, we zien elkaar vandaag wat wil je dan? En weet je wat het spannende is?.....
Ik kan nu gelijk!  En jij?
Antwoord Sander:Alles eruithalen wat erin zit en wat er nog bij kan als alles er al inzit.Dat lijkt me een prachtig seks motto.Leuke foto, ik voel wel voor een date. Ik kan nu niet gelijk, maar wel redelijk snel, oké??
Hoi Sander
Zeg jij me eens wat ik kan doen om jou via een andere weg te bereiken?
Ik wil er niet voor betalen, dus als we een afspraak willen maken zou het op een andere manier moeten dan hier!
Heb jij misschien FB of prive mail?
Je hebt er geen zin in?

Dat is jammer, ik had toch wel gehoopt op een geile date vandaag! Moet ik verder zoeken of zit de kans er toch wel in?
Antwoord Sander: Nee, rustig verder zoeken.
Hoe lang geleden?
Hoe lang geleden is het voor jou dat jij nog seks had? Voor mij is het al een hele tijd geleden. Ik baal ervan! Weet je, ik zou extreem graag eens een beurt van jou willen krijgen. Zou jij dat durven? Als het klikt kunnen we dat ook vaker doen hoor!
Zal ik naar Zwolle komen? Of heb jij geen probleem met een kwartiertje reistijd naar mij?
Hoi Sander
Hoi, hoe sta jij tegen over een spontane uitnodiging? Ik ben niet zo van lang gepraat en gechat. Geef mij maar een snelle date en wip. Dus als je 1 van deze dagen tijd en zin hebt kunnen wij dan iets afspreken? Of ben je ook zo van eerst te babbelen want dan haak ik af. Ik zou het fijn vinden mochten wij tot een snelle afspraak komen.
Hoe spannend?
Hoe spannend moet ik het dan voor je maken, het lijkt er wel op dat ik hier moet smeken om een beurt, zo erg kan het toch niet zijn of wel? Waar wil je me hebben en hoe laat verwacht je me daar? Doen we het toch zo, ook lekker makkelijk en eigenlijk best spannend en geil toch?
Antwoord Sander: Een hele subtiele erotische foto,echt een prachtig plaatje maar je bent helaas veel te jong.
Weet jij hoe geil het is?
Weet jij hoe geil het is als jij en ik samen eens een lekkere date kunnen plannen!
het mag bij mij, en ik wil ook naar jou komen in Zwolle dat is toch in de buurt! Alleen de vraag is....Wat moet ik doen om me door jou eens uit te laten nodigen voor een stevige wip?
Hallo Sander
Hallo? Zou je me anders ook niet even kunnen laten weten of er een andere manier is dat ik jou kan spreken? Gaat misschien sneller? Ik sta op springen en wil het wel graag snel regelen oke? Laat je het weten? XX
Antwoord Sander: Ik woon tegenwoordig in Den Haag, dus waarschijnlijk wat te ver voor jou.Spannende foto, maar helaas zie ik alleen jouw achterhoofd en billen en dat is toch te weinig voor een kieskeurige man zoals ik. Nieuwe foto of toch maar verder kijken?
Liever een man
Liever een man die eerlijk is, dan een man die niks zegt! Ik hoor liever sorry je bent mijn type niet, dan dat ik een man uit de buurt leuk vind en niks laat weten! Ben jij die leuke man die wel raad zou weten met een lekker nat kutje toevallig?
Antwoord Sander:Ja, heel toevallig ben ik die man. Toevallig hè??
 Vandaag ontmoeten
Mag ik jou misschien vandaag ontmoeten? Donderdag avond ga ik altijd met de meiden wat drinken, maar vandaag sla ik graag over om met jou af te spreken! Als jij dat ook wilt tenminste!?
Sexvriendje in Emmen
Hoooooi, wil jij misschien mijn vaste seksvriendje worden? Ik ben net weer single en heb heel veel zin om via hier met jou af te spreken! Of heb je al iemand in Emmen gevonden hier??? Kus Katja.

Antwoord Sander:Heerlijke foto Katja.Ik heb mezelf verschillende malen afgevraagd waarom ik jouw vaste seksvriendje wel of niet zou kunnen worden.Misschien meer worden dan kunnen, want kunnen kan altijd, maar worden wordt toch wat lastiger met een leeftijdsverschil van 35 jaar!!!Succes verder.


Sander Soetra


Uit: sandersoetra-sexting.jouwweb.nl

Reacties