Paddenstoelen zoeken

-Paddenstoelen zoeken in het bos is niet geschikt voor kleine meisjes en helemaal niet voor jonge grietjes met rode kapjes.Je kan gemakkelijk verward raken door die rare schimmeldragers.-


Paddenstoelen zoeken
Hé Sander ga je met me mee paddenstoelen zoeken in het bos?Ik weet een leuk plekje met heerlijk zacht mos. Houd jij ook zo van de natuur? Liefs bosmuisje.
Antwoord Sander: Leuke foto bos muisje!! Hoe oud ben je eigenlijk? Wel al grootmoeder? Ik ben wel de wolf hoor!! En die vindt bos muisjes heel lekker.
Mijn vriendinnen zeggen dat het mij niet lukt
Mijn vriendinnen zeggen dat het mij niet lukt om binnen een week een date te hebben met een onbekende man.
Ik heb gezegd dat mij dat wel gaat lukken en ik wil jou vragen of jij mij daarbij wilt helpen Sander.
Ik woon ook in Zwolle maar ik kan niet zelf ontvangen.
Kan ik naar jou komen of wil jij in een hotel afspreken?
Ik moet als bewijs wel een foto laten zien en die foto wil ik maken als jouw pik in mijn kut zit.
Dus jij komt niet met jouw gezicht op de foto. Kan jij deze week nog?XX
Antwoord Sander:Vreemd toch, dat mijn pik regelmatig wordt uitgenodigd voor foto sessies.Je ziet er goed uit op je foto. Ik kan deze week nog wel. Moet ik nog een studiolamp meenemen??
Hi Sander
Hi Sander, wat toevallig dat wij beide uit Zwolle komen! Dat geeft mij mooi de gelegenheid om jou uit te nodigen voor een geil samenzijn. Als je tenminste trek hebt in dat natte en uitnodigende kutje van mij? Ik ben in ieder geval niet zo moeilijk wat standjes betreft, ik ben overal wel voor te vinden als het maar met wederzijds respect gebeurd. Zal ik mijn deur alvast op een kiertje zetten? Kus Simone.
Antwoord Sander: Heel, héél toevallig!! Geile foto hoor. Kom graag bij je langs. Je kunt de deur gewoon dicht houden hoor, ik bel wel aan.Of vind je het spannend dat ik ’s nachts bij je kom, als je al in bed ligt??
Weet jij wat mannen willen?

Ik weet het niet, volgens mij zijn ze hier alleen om even rond te kijken en verder komt het niet! Wat voor een man ben jij, en zou jij wel verder komen dan alleen kijken? Of kan ik met jou ook geen date regelen?
Ik ben hier niet om rond te kijken
Ik ben hier niet om rond te kijken en kennis te maken via de chat maar ik ga voor het echte werk dus een kennismaking in real life.
Ben jij ook zo'n man of blijf je liever nog even hier kletsen? Wat vond je van mijn foto trouwens? Speciaal voor jou gemaakt vanuit mijn slaapkamer, wanneer maken we een foto daar van ons samen?
Antwoord Sander: Nou die foto ziet er heel opwindend uit, maar je bent helaas veel te jong.
Droom ik??
Droom ik? Of woon jij echt gewoon zo dicht bij mij in de buurt? Heb je nog niet eerder gezien! En nu denk ik alleen maar: JOU wil ik!  Wil jij mij ook Sander?
Durf je snel af te spreken?
Zou jij het wel of niet aandurven om snel af te spreken, als je me al geen antwoord durft te geven dan zou dit denk ik ook niks worden? Ik stel je lekker op het gemak en ik verwen je zoals jij het lekker vind! Ja of nee?
Antwoord Sander: Ja je droomt, want ik woon niet bij je in de buurt.
En nu?

Zwolle klopt dat?Dan woon je niet ver weg, en als we dan wat willen samen moet dat kunnen toch? Waar hou jij van, en wat moet ik doen om jou dan ook echt in de stemming te krijgen?
Ik moet wel heel erg veel moeite doen of niet?
Kan ik jou niet even bellen? Misschien gaat dat wat makkelijker en is ook wel goedkoper!
Laat het me even weten, of jij zin hebt in een date en een lekker nat kutje?
Antwoord Sander:Ja bellen is oké. Je hebt mijn 06?Je foto ziet er super uit.
Ik wil discreet zijn
Omdat ik toch wat discreet wil zijn, niet heel Zwolle hoeft te weten dat ik seks zoek, heb ik geen profielfoto. Nu wil ik heel graag kennismaken met jou, of gewoon eens afspreken en tsja, dan is een foto wel zo eerlijk. Dus stuur ik jou er zo eentje mee. Ga jij even eerlijk zeggen of ik een kans maak bij jou Sander?
Antwoord Sander: Nou een grote kans maak je zeker met zo’n lekkere foto!!Ik wil graag en snel met je afspreken. Kan jij thuis ontvangen?
Als ik naar je toe kom?
Als ik naar jou in Zwolle kom, mag ik dan bij jou thuis komen? Of spreek jij liever ergens anders af? Ik woon niet zo ver bij jou uit de buurt, dus in principe is alles wel mogelijk, als wij maar…… genieten van elkaar. Heb jij behoefte aan een afspraakje voor de seks? XXjes
Geil of niet?

Ik wel, maar wil wel eens weten wat ik moet doen om jou net zo geil te maken?
Ik hou van zaad slikken, ik hou van anaal en de rest mag jij bepalen, goed en geil idee of niet?
Laat me maar eens weten waar in Zwolle je woont, misschien ben ik wel je buurman?
Antwoord Sander: Als je misschien mijn buurman bent, dan kijk ik nog even verder.
Ik ben getrouwd
Ik ben getrouwd en zoek een seksmaatje.
Ik heb helaas niet altijd tijd voor uitgebreide seks maar een vluggertje is ook niet gek toch?
Even in de pauze of na werktijd lekker neuken en klaarkomen kan zo lekker zijn mmm. 
Ik heb een grote auto dus het zou in mijn auto kunnen.
Voor uitgebreide seks kan ik naar jou komen of wij spreken af in een hotel. 
Of wil jij geen vluggertjes Sander? Laat snel iets weten want ik ben nu al hartstikke geil. 
XXX uit Zwolle.
Antwoord Sander: Wat een fake bericht!!
Goh Sander
Goh Sander ik zie nu net dat jij in Nunspeet woont. dat is super dichtbij! Heb jij er zin in om eens iets spannend en leuk te gaan doen? Ik kan mijzelf heel flexibel vrij maken. Hopelijk geldt voor jou hetzelfde?
Ik heb je laten schrikken
Ik heb je laten schrikken door de foto, of woon je toch verder weg dan ik denk? Ik weet niet wat er is omdat ik niks hoor, maar zou jij echt niet eens lekker met mij te keer willen gaan dan?
Antwoord Sander: Nee, ik woon niet in Nunspeet. Maar als ik naar jouw foto kijk, zou ik maar al te graag eens lekker met jou tekeer willen gaan.Geef me je 06, dan bel ik je.
Hoi hoi,

Als jij echt in Zwolle woont en jij bent echt zo heet als jij laat merken Sander dan zou ik jou het allerliefste vandaag al willen komen neuken. Woon jij in het centrum? Of meer aan de rand? Ik woon in een buitendorpje bij jou in de buurt. Wat denk je zullen we die gok nemen samen?
Kussen
Heb je wel of geen tijd voor me?

Ik kan me niet voorstellen dat een man als jij geen zin heeft in sex!
Ik kan nu, en als je me eenmaal hebt zou je nooit anders meer willen!
Nu of helemaal niet?
Antwoord Sander:Wel een leuke foto, maar ik voel geen klik.Werk je in een schoenwinkel of is dat geen winkel pakje?
Hey daar Sander, 

Verleidelijk en geil hou ik jou in de gaten, en hoop stiekem op een uitnodiging vanaf jouw kant voor een gezellig en geil samenzijn….Of heb je liever dat ik het initiatief neem?
Je hebt liever dat ik helemaal niks doe dan?

Kom op Sander als jij weet hoe lekker ik het voor je kan maken laat je dat toch wel toe?
Zeg gewoon waar je nu bent in Zwolle en ik kom binnen een half uurtje je pik verwennen!
Durf je niet?
Antwoord Sander: Wat een enge foto. Nee, ik durf echt niet.
Hoi lieffie
Hoi lieffie waarom heb ik enorm het verlangen om bij jou te zijn eigenlijk vandaag al.. best zielig toch als we straks beide gaan masturberen en ons alleen voelen terwijl dat helemaal niet nodig hoeft te zijn.. ik woon een paar straten verderop.. dus als je tijd hebt en nog een beetje zaad over hebt??? Hihihi
Ben ik niet geil genoeg?
Ben ik in jou ogen misschien niet geil genoeg omdat je niks zegt?
Ik kan het ook anders doen, ik zeg gewoon waar je naar toe moet komen, en dan kun je het meemaken hoe geil ik ben en hoe lekker het is om van me te genieten toch?
Zo makkelijk kan het toch ook zijn?
Antwoord Sander:Ja, je ziet er wel enigszins geil uit op je foto, maar wel wat oud al. Ik blijf dan toch maar liever nog wat zelf masturberen.Succes verder, misschien kans bij een verzorgingshuis bij je in de buurt??Of iemand die geen bril wil dragen.Flauw hè??
Vorige week in Zwolle geweest
Vorige week ben ik in Zwolle geweest en als het goed is moet ik daar komende week ook weer zijn.Mag ik bij jou een kop koffie komen drinken en als het klikt tussen ons, mag ik dan van jouw bed gebruik maken?Uiteraard samen met jou.
Ik kan de tijd zelf bepalen dus laat maar weten wat jou het beste uitkomt.
Alleen, als het heel laat is dan is het misschien beter dat wij de koffie vervangen voor een wijntje en dat ik de hele nacht bij jou blijf? Ik hoor graag of ik welkom ben.Dikke kus.
Antwoord Sander: Nee, dank je. Ik houd meer van wat slankere vrouwen.
Beste Sander
Dol op kamasutra, maar de romantiek vind ik ook erg belangrijk. Ik kook het eten voor je met kaarsjes en ben daarna jouw toetje. Ik heb goede rondingen, ben wel een beetje mollig en zeker niet al te kieskeurig. Ik zoek een man die het snel wil doen, niet al te veel eisen heeft en makkelijk is in bed. Ik ben ook dol op spelletjes in bed trouwens en sta open voor nieuwe avonturen.
Antwoord Sander: Zo te zien houd jij wel van lekker eten.

Sander Soetra

Uit: sandersoetra-sexting.jouwweb.nl


Reacties